Receptek Ádinak

Receptesebbesebbes

Receptesebbesebbes

Marokkói lencseleves

Mimózázós esték utánra

2022. szeptember 21. - tethova



Ez nevében leves, valójában egy igen tápláló egytálétel, nekem a kedvenc comfort foodommá nőtte ki magát. Teljes íze van, illatos, tele van proteinnel, és igazi keleti hangulatot csempészhet az asztalotokra, főleg a csini kis lilahagymás halapennyós joghurttal a tetején - szerintem a vegán joghurt / tejföl működhet Nálad is.

(A lencse, krumpli, répa látom, hogy nem ideális, de a mérsékelt pozitivitást én nem venném figyelembe, mert ha ezeket sem, akkor mit egyél, ugyebár.)

Akkor a legfinomabb, ha úgy készíted el, ahogy a receptben van, de nem kell kétségbeesni, ha teszem azt nincs spenótod vagy mandulatejed  a fűszerek megteszik a hatásukat. A zellerszárat nem érdemes elhagyni, isteni illata lesz tőle a levesnek.

Ha nincs ilyen angol kimérőedényetek (cup), válassz egy kisebb kávéspoharat (fél deci és egy deci közt), az mondjuk egy fél cup, és mindent ezzel mérj ki.

Én annyira megszerettem, hogy gyakran csinálom, ezért én ötszörösen fűszeradagot szoktam bekeverni, aztán a keverékből hintek szemre, mert így kevesebb időt vesz el a fűszerméricske.

Ha nincs zöldség-alaplevetek, nem kell megijedni, vízzel is jó.

A hozzávalókat itt találod.

A teljes recept, ahol azzal kezdik, hogy miért jó lencsét enni (megvetem).



 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://receptesebbesebbes.blog.hu/api/trackback/id/tr2817936342
Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása